Főoldal Szereplők Fejezetek Rólunk

2013. szeptember 28., szombat

Díj #7 #8 #9

Nagyon szépen köszönjük a díjat Bia Joy-nak <3 nagyon sokat jelent!
Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni!
  • Tegyél fel te is 10 kérdést, jelöltjeidnek!
  • Küldd tovább 10 embernek, visszaküldeni nem lehet!
10 dolog rólunk:
  • ma délben keltem, és és még akkor sem volt kedvem kiszállni az ágyból
  • van egy lila folt a térdemen, mert tegnap elestem edzésen
  • hétfőn írok egy tesztet angolból, amiből kiderül, hogy nyelv-vizsgázhatok-e az évben
  • pénteken írtam egy dolgozatot töriből
  • az egész iskolában csak a mi osztályunknak van hét órája pénteken
  • Olyan jót aludtam tegnap este mint még talán soha
  • Csütörtökön kórházban voltam
  • Már előre tartok az érettségitől pedig csak jövőre fog sor kerülni rá
  • Szeretnék majd médiából is érettségit tenni
  • Egész hétvégén egyedül vagyok itthon
Válaszaink:
  • Hány történet terjeng, ebben a pillanatban a fejedben?
  • szerecsendio: Hát, hol is kezdjem, gyorsan összeszámolom neked... nyolc darab, amit még szeretnék megírni.
  • kriszty96: Hát így összeszámolva most jelen pillanatban 7 fanfic és egy regény, amit egy pályázaton is szeretnék majd indítani.
  • Szereted a díjakat?
  • szerecsendio: Igen, ki ne szeretné őket? Hiszen így tudod, hogy van, aki tényleg szereti, amit csinálsz, és ennél nincs is jobb érzés.
  • kriszty96: Természetesen igen, hiszen mindegyikben ott lakozik a szeretet, amiért borzasztó hálás vagyok.
  • Hány oldal megjelenítésed van ebben a pillanatban?
  • szerecsendio: Ezen a blogon pontosan: 7526.
  • kriszty96: 7529.
  • Melyik a kedvenc tantárgyad?
  • szerecsendio: Nagyon szeretem az angol, mert imádom magát a nyelvet és a kultúrát.
  • kriszty96: Az irodalom, mert szorosan kapcsolódik az írás művészetéhez.
  • Melyik tanár utál a legjobban?
  • szerecsendio: Szerintem a rajztanár. Tavaly még intőt is kaptam, mert nevettem.
  • kriszty96: Hát, szerintem az új tesitanár nem nagyon kedvel, mert elég pimasz voltam vele szemben.
  • Hány igaz barátod van?
  • szerecsendio: Nem tudom, szerintem van pár, akire mindig számíthatok, bármi bajom legyen.
  • kriszty96: Nagyon kevés, de tudom, hogy ezek a személyek mindig mellettem fognak állni és számíthatok mindenben a segítségükre.
  • Családod tud a blogodról? Ha igen, mit szólnak hozzá?
  • szerecsendio: Igen tudnak, de nem nagyon foglalkoznak vele. Bár, szerintük egész tehetséges vagyok, ami sokat jelent számomra.
  • kriszty96: Természetesen tudnak, de annyira nem láttam eddig érdeklődést is a tekintetükben. Apa viszont egyik nap kijelentette, hogy megtalálta a blogomat a kedvencek között és szerinte elképesztő.
  • Mi a véleményed a Blogger-ről?
  • szerecsendio: Szerintem király közösség lehetne, ha nem lenne ennyi vita. A Bloggernek köszönhetek jó pár kedves barátot.
  • kriszty96: Eleinte még azt sem tudtam mi az, az egyik barátnőm világosított fel ezzel kapcsolatban és arra sarkallt, hogy írjak egyet. Imádom, hiszen ilyen rövid idő alatt is rengeteg mindent kaptam ettől az oldaltól.
  • Van kedvenc bloggerinád? Ha igen, ki?
  • szerecsendio: Nem tudok egyetlen egyet megnevezni, de megpróbálok összeszedni párat: Fantasy Girl, Miss Sunshine, Cher Brooks, Azy, kriszty96, Feilla, Molly Schmidt... szóval sok.
  • kriszty96: Természetesen van, de nem is egy; ott van Anikó, Azy, szerecsendio, Cher Broks, Molly és sajnos csak ennyit mondhatok, hiszen nem igazán jut időm az olvasásra, de őket borzasztóan szeretem és becsülöm.
  • Szerinted gáz, ha egy fiún rózsaszín póló van?
  • szerecsendio: Nem. Mindenki azt hord, amihez csak kedve van.
  • kriszty96: Szerintem egyáltalán nem az, hiszen mindenkinek szíve joga, hogy mit ölt magára.
Kérdéseink:
  • Ha írsz, akkor mindig hallgatsz zenét? Ha igen, akkor milyeneket?
  • Volt már olyan, hogy ihlethiányban szenvedtél? Hogyan sikerült túljutnod rajta?
  • Mit szoktál csinálni hétvégente? Gyakran lógsz a haverjaiddal, vagy inkább otthon vagy és pihensz?
  • Reggelente szoktál futni a busz után?
  • Szerencsésnek érzed magad, az életeddel kapcsolatban?
  • Mi az, amit egyszer szívesen kipróbálnál és egyébként lehetetlen dolog?
  • Mikor voltál utoljára vidámparkban?
  • Szeretnéd egyszer megszerezni a jogosítványt?
  • Játszol valamilyen hangszeren? Ha nem akkor melyiken tanulnál meg szívesen?
  •  Melyik író az, aki már teljesen elvarázsolt az írásművészetével a blogok világában?
Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:



Nagyon szépen köszönjük a díjat Morwen-nek :) édes vagy <3
Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni!
  • Tegyél fel te is 10 kérdést, jelöltjeidnek!
  • Küldd tovább 10 embernek, visszaküldeni nem lehet!
10 dolog rólunk:
  • épp Facebook-ozok, mint általában minden nap
  • a fent említett közösségi oldalt szinte csak beszélgetésre használom, ritkán posztolgatom ki az állapotom
  • ebben a pillanatban pizsomában ülök a laptopom előtt
  • ma délután kitakarítottam a szobám
  • bár göndör a hajam, gyakran szoktam befonni, mert ha nem tenném, elaludnám és úgy néznék ki, mint egy oroszlán
  • Még a nyáron melírcsíkokat festettem a hajamba
  • Annyira szeretném már végig elolvasni egy kedves bloggerina történetét
  • A vidámpark után tele lettem zúzódásokkal
  • Most jelen pillanatban túros sütit eszek
  • Nem tudom, mikor írtam ennyit utoljára, de végre ma volt bőven időm befejezni a másik blogom egyik fejezetét
Válaszaink:
  • Mit érzel akkor, amikor írsz?
  • szerecsendio: Mindig azt, amit éppen írok. Ha a szereplő, akit megalkottam szomorú kicsit én magam is az leszek.
  • kriszty96: Pontosan azt érzem, amit le is írok legalábbis többnyire. Megpróbálom mindig a saját érzelmeimet belecsempészni az adott karakterbe.
  • Mikor tudsz a legtermékenyebb lenni az alkotásban?
  • szerecsendio: Ha ezt úgy érted, hogy mikor tudok hosszú fejezeteket írni, akkor az elég változó. Attól függ mennyi az ihlet az adott fejezethez.
  • kriszty96: A hosszúság az nálam mindig is garantált, sosem tudok rövideket írni, mert egyszerűen rengeteg dolog van, amit ki szeretnék fejezni az írás által.
  • Mi a kedvenc műved, amire a legbüszkébb vagy?
  • szerecsendio: Talán az a novellám, amit a Csontváros szereplőiről, Simonról és Isabelle-ről írtam.
  • kriszty96: A Pretty Little Liars c. blogomon az egyik kedvenc fejezetem Az elázva az esőben nevezetű fejezet, ezen a blogon pedig a 10. epizód nagyon a szívemhez nőtt. És az első helyezett novellám Nessa versenyén is a szívem csücske.
  • Volt már olyan, hogy egy nap annyit írtál, hogy már a fájó kezed miatt nem tudtad folytatni?
  • szerecsendio: Nem, még sosem volt ilyen. Legtöbbször a fáradtság győzött le, mert már nem tudtam nyitva tartani a szemem, vagy nem jöttek a megfelelő szavak.
  • kriszty96: Természetesen volt, de még akkor sem hagytam abban, egyre csak írtam és írtam és kizártam a fájdalmat.
  • Kik a kedvenc karaktereid?
  • szerecsendio: Ebből a blogból Cara a kedvencem és Gemma. Mind a kettő lány a maga módján nagyszájú és mivel én is az vagyok, ezért közel állnak a szívemhez.
  • kriszty96: Természetesen az általam megalkotott Harry személye és a másik főkarakter Cara.
  • Alkotásban van példaképed?
  • szerecsendio: Nincs. Mindig próbálom a legjobbat nyújtani, és saját magam ösztönzöm, mert ha másra akarnék hasonlítani, akkor elveszteném az egyediség szépségét.
  • kriszty96: Van, akiknek szeretem az írását, de inkább a magam útját járom be, hogy egyedit tudjak alkotni.
  • Saját történetet vagy fanfictiont szeretsz jobban írni?
  • szerecsendio: Eddig még csak fanfictiont írtam, de nagyon ki szeretném már próbálni magam egy független történettel.
  • kriszty96: Mind a kettőt nagyon élvezem, bár a saját történetemet nem teszem blogokon keresztül közzé, mert egy pályázaton szeretném majd a jövőben publikálni.
  • Mikor kezdtél el blogolni?
  • szerecsendio: 2012. április, de amióta úgy igazán, összeszedetten írok az inkább 2013. január. A legelső blogom épp ezért töröltem is.
  • kriszty96: Idén márciusban.
  • Mit szeretsz a legjobban az írásban?
  • szerecsendio: Azt, hogy kifejezhetem az érzéseimet, a vágyaimat, és hogy az írásban igazán önmagamat adhatom.
  • kriszty96: Azt, hogy kifejezhetem önmagamat korlátok és szabályok nélkül. Hogy átadhatom az érzelmeimet és megmutathatom egy darabban milyen is vagyok valójában, az pedig számomra egy cél, hogy ezzel mindenkit szórakoztassak.
  • Az olvasó vagy az író szerepét szereted jobban?
  • szerecsendio: Mind a kettőt nagyon élvezem, és szerintem maga íz írás nem létezik olvasás nélkül. Hisz ha nem olvasnál, nem tudnád fejleszteni a szókincsedet, amire valljuk be, nagy szükség van egy történet megírásánál.
  • kriszty96: Nagyon szeretem mind a kettőt bár az előbb említettre nagyon kevés időm futja. Azonban próbálom azt is "képezni" hiszen vannak, akik nagyon megérdemlik a támogatást. Próbálok mindig mindenkit biztatni, hiszen igazán egy olvasó tudja megadni egy írónak azt a szeretetet, amire szüksége van a további alkotásokhoz.
Kérdéseink:
  • Volt már olyan eset, hogy valakit elítéltél a külseje miatt?
  • Vannak olyan lányok, fiúk, akiket a blog által ismertél meg, és szerettél meg?
  • Mit szeretsz annyira az írásban?
  • Könnyen barátkozol össze másokkal, vagy inkább a szégyellős emberek közé tartozol?
  • Mindig el szoktad olvasni a kötelező könyveket?
  • Van valamilyen betegséget? (gondolok itt például az asztmára)
  • Mi az, amit szeretsz magadban és mi az, amit nem?
  • Mennyire vagy ijedős?
  • Szerinted mennyre fontos az, hogy kiálljunk a másikért?
  • Veszítettél el már valakit, aki nagyon fontos egyén volt a számodra?
Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:

Köszönjük szépen a díjat Anikónak! Egy angyal vagy <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólunk:
  • ebben a pillanatban is zenét hallgatok, ahogy szinte mindig, ha bekapcsolom a laptopom
  • holnap találkozom Feillával, és már nagyon izgulok, hogy milyen lesz élőben is beszélgetni
  • nagyon szeretem Cassandra Clare könyveit, és bár nincs példaképem, de hamuszáj lenn választani, őt választanám
  • nagyon csikis vagyok
  • anya ma csinált nekem sütit *.*
  • el kell olvasnom Jókai Mórtól: Az aranyembert
  •  nagyon szeretem a túrós süteményeket
  •  nemrégiben el kellett olvasnom az ember tragédiáját és az a könyv egy merő borzalom
  • nagyon szeretném megnézni a tükrök második részét, de egyedül nincsen hozzá bátorságom
  •  már alig várom november hetedikét
  •  ma több mint 5 oldalt írtam
Válaszaink:
  • Mennyi idős vagy?
  • szerecsendio: 16 éves vagyok, még egészen februárig.
  • kriszty96: 17 éves
  • Mióta írsz történetet?
  • szerecsendio: Több, mint egy éve és még nagyon sokáig szeretném csinálni.
  • kriszty96: Csak úgy magamnak komolyabban 12 éves korom óta nektek pedig idén március óta.
  • Mi inspirál arra, hogy elkezdj írni egy blogot?
  • szerecsendio: Igazából nem tudom. Most gondolkoztam rajta egy darabig de semmi konkrét dolog nem jutott az eszembe. Azért írok blogot, mert szeretek másokat szórakoztatni a soraimmal.
  • kriszty96: Az álmok, amik alapján kitalálom és megalkotom őket - ez az én legnagyobb inspirációm.
  • Voltál már szerelmes?
  • szerecsendio: Voltam, bár az sem volt igazi szerelem, pusztán egy fellángolás, amit nem viszonoztak.
  • kriszty96: Hát, azt inkább nem nevezném szerelemnek, hiszen az mélyebb és nem is viszonozták úgyhogy nem említésre méltó.
  • Miből meríted az ötleteket a bloghoz?
  • szerecsendio: Mindenből. Leginkább a környezetemben lévő dolgokból, és bármily hihetetlen, a legjobb párbeszédek mindig a buszon jutnak eszembe.
  • kriszty96: Többnyire álmokból, de megesett, hogy egy szituációból eredő dolgot írtam le, vagy akár egy érzelemből.
  • Ki/kik támogatnak az írásban?
  • szerecsendio: Minden kedves olvasóm és a barátaim.
  • kriszty96: A drága olvasóim  és pár imádni való barátom.
  • Van testvéred?
  • szerecsendio: Igen. Van egy öcsém, akivel három év különbséggel ugyan, de egy nap születtünk.
  • kriszty96: Igen, két húgom van.
  • Hány blogot vezetsz?
  • szerecsendio: Jelenleg négyet. Egyet teljesen egyedül, kettőt egy-egy kedves bloggerinával és az utolsón pedig Trailereket készítek másoknak.
  • kriszty96: Ezen a blogon kívül egy kritikákkal foglalkozó oldalt, a Pretty Little Liars c. blogomat és a Bármit is mondj nevezetű történetet, amihez sajnos egy ideje már nem volt időm fejezetet írni.
  • Van kedvenc szereplőd a blogban?
  • szerecsendio: Igen, hisz kinek nincs? Nagyon imádom Cara és Gemma karakterét.
  • kriszty96: Igen természetesen a legkedvesebb számomra a két főszereplő; Cara és Harry. És talán még Jane, hiszen elesett teremtés. És igazán még csak most gondoltam bele szegénynek milyen nehéz a helyzete.
  • Kedvenc tantárgy van? Miért az?
  • szerecsendio: Igen, az angol, mégpedig azért, mert imádom magát a nyelvet és a kultúrát. Szerintem az egyik legszebb hangzású nyelv a magyar után.
  • kriszty96: Az irodalom, hiszen nagy részben köze van az írás világához, amitől képtelen vagyok akár egy pillanatra is elszakadni. Mindig van nálam egy kis füzetecske, amibe leírom a gondolataimat.
  • Voltál már külföldön, ha igen, hol?
  • szerecsendio: Igen. Az országok, amiket bejártam: Franciaország, Párizs; Horvátország, Rab sziget; Görögország és Olaszország.
  • kriszty96:Igen, voltam. Németország, Ausztria és Szlovákia. Jövő nyáron pedig nagyon úgy néz ki, hogy ellátogatok London városába.
Kérdéseink:
  • Nagyon tetszik az oldalad kinézete? Mindent magad csináltál? Meddig tartott?
  • Volt már olyan, hogy addig hallgattál egy zenét, hogy teljesen meguntad?
  • Mi a kedvenc ételed, el tudod készíteni?
  • Vannak testvéreid, milyen a kapcsolatotok?
  • Hányadikos vagy? Hogy megy az iskola?
  • Milyen típusú iskolába jársz?
  • Mi a legféltettebb kincsed, amitől sosem szeretnél megválni?
  • Mit érzel jelen pillanatban?
  • Hogyan írnád le a sötétséget más szavakkal?
  • Mennyire tartod magadat tehetségesnek?
Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése