Főoldal Szereplők Fejezetek Rólunk

2013. november 9., szombat

Díj #17

Nagyon szépen köszönjük a díjat Anikónak! <333
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
Rólunk:
  • Tegnap a barátnőmnél aludtam és most hulla fáradt vagyok, mert szinte nem is aludtunk, mivel filmeztünk :)
  • Sajnálom, hogy nem lehettem ott a Bruna Mars koncerten :(
  • Már alig várom, hogy Kingával nekikezdjünk a közös regényünknek, aminek az alapja egy hülye agyszüleményem volt
  • Annyit elárulok, hogy egy fa fontos benne
  • Remélem, hogy Csillag nem lesz dühös, amiért ez megosztottam veletek (nem vagyok - szerecsendio)
  • Tegnap fincsi Gyrost ettem :)
  • eddig azt hittem, hogy a Mom Park egy park, de ma rájöttem, hogy az egy bevásárlóközpont
  • ma palacsinta volt itthon, de nem voltam éhes, így odaadtam a tesómnak
  • mostanában rengeteg könyvet olvasok, de fogalmam sincs, honnan lett ennyi időm
  • van egy piros farmernadrágom, amit nagyon szeretek
  • jelenleg egy trailerhez szedtem össze a képeket, amit egy rendelésre fogok csinálni
Válaszok:
Nem találtunk kérdéseket :)

Kérdések:
  • Voltál már valaha olyan szituációban, amiből csak kínosan tudtál kikászálódni?
  • Melyik volt az a pillanat, amit még egyszer szívesen átélnél?
  • Ha választanod kellene valamelyik fantasztikus karakter közül, kinek a bőrébe bújnál?
  • Hogyan megy az iskola, milyen tanulónak tartod magad?
  • Mi az, ami elősegít téged az iskolában?
  • Szoktál másokat korrepetálni vagy esetleg te ilyesmiben részesülni?
  • Mi az a dolog, amire a leginkább vágysz az életedben?
  • Mit gondolsz, ki nevezhető sikeresnek az írásban?
  • Melyik a kedvenc könyved, hogyan találtál rá?
  • Mesélj el egy felejthetetlen élményt, amin a mai napig el tudsz mosolyodni!
  • Melyik a kedvenc városod, jártál már ott? Ha igen, milyen volt, ha nem, milyennek képzeled?
Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése